"No prenem una foto només amb la càmera i ja està; l'acte de fotografiar ve acompanyat de tots els llibres que hem llegit, de totes les pel · lícules que hem vist, de tota la música que hem escoltat i de totes les persones que hem estimat." (Ansel Adams)
S’aixeca el teló i el focus il·lumina el banc, estranyament avui és buit. Imagino que massa vegades ha estat personatge secundari, objecte de suport als protagonistes que s’hi asseient. Avui, ell, el banc, és el protagonista absolut de l’obra
Aquests bancs son protagonistes de tantes coses: avis i avies, parelles, grups d’homes o dones fent la xerrada, joves quasi “fent l’amor”,nanos que hi juguen,ocellets,gavines, gent que llegeix el seu llibre o els apunts del cole…finalment, com dius, el banc havia d’èsser el protagonista!
Que sol està ara.